امیدواری فلسطین به درخشش یک لژیونر

امیدواری فلسطین به درخشش یک لژیونر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال فلسطین به درخشش لژیونر خود در جام ملت‌های آسیا امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال فلسطین یکی از شرکت‌کنندگان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر است و در گروه سوم با تیم‌های ایران، امارات و هنگ‌کنگ همگروه است و در نخستین بازی خود یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

عدی الدباغ بازیکن برجسته فلسطینی است که با وجود تمام اتفاقاتی که در کشورش و غزه رخ می‌دهد در جام ملت‌های آسیا شرکت خواهد کرد. او ۲۵ سال دارد و در پست مهاجم بازی می‌کند. الدباغ بازی‌های ملی زیادی انجام داده و ۱۰ گل زده است.

به نوشته العربی الجدید عدی لژیونر است و در تیم شارلوای بلژیک بازی می‌کند. او فوتبالش را در تیم هلال قدس آغاز کرد و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فلسطین است. او تجربه بازی در فوتبال اروپا را دارد و اکنون امید کشورش برای درخشش در جام ملت‌های آسیاست. او از همان دوران کودکی نشان داد که استعداد بزرگی دارد. در ۱۶سالگی در لیگ فلسطین به میدان رفت و بعد از آن راهی فوتبال کویت شد و از آنجا به اروپا رفت تا در لیگ بلژیک به میدان برود. عدی در تیم اورکا بازی کرده و اکنون در شارلوا توپ می‌زند.

عدی الدباغ این فرصت را دارد که در جام ملت‌های آسیا بدرخشد و بهترین نمایش را در تیم ملی فوتبال فلسطین داشته باشد. او در دور قبل جام ملت‌های آسیا در دو دیدار برابر استرالیا و اردن به میدان رفت تا تجربه حضور در این رقابت بزرگ را داشته باشد.

1999