هفته یازدهم با اسانس تلاش میزبان‌ها برای تصاحب پله بالاتر

هفته یازدهم با اسانس تلاش میزبان‌ها برای تصاحب پله بالاتر

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان میزبان‌ها با تیم رده بالایی خود بازی می‌کنند و در تلاش برای یک پله صعود در جدول رده‌بندی خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 22 دی با سه دیدار در شهرهای رفسنجان و تهران (دو دیدار) پیگیری می‌شود.

در سی و یکمین دیدار لیگ برتر زنان پیکان تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. ذوبی‌ها در تلاش برای کسب امتیازات بیشتر و حفظ جایگاه خود در رده چهارم جدول هستند تا بتوانند همچنان به صعود به مرحله پلی‌آف امیدوار باشند. پیکانی‌ها هم که هدفشان صعود به مرحله بعدی است، محکوم به پیروزی در این مسابقه هستند تا بتوانند ضمن صعود یک پله‌ای در جدول در راستای هدف خود گام بردارند. البته شاگردان پدیده بلوری‌زاده در تیم پیکان کار دشواری برعهده دارند چرا که در دور رفت سه بر دو نتیجه را به ذوب آهن واگذار کردند و باید برای انتقام تلاش بیشتری در خانه به خرج دهند.

ذوب‌آهن اصفهان با سه برد و 10 امتیاز در جایگاه چهارم و پیکان با 2 پیروزی و هشت برد در رده پنجم جدول هفته دهم قرار دارد.

در دومین دیدار این هفته مس رفسنجان در سالن 9 دی میزبان هوران یزد خواهد بود و برای فرار از قعر جدول به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و شکست حریف است. مسی‌ها در دیدار دور رفت سه بر صفر هوران را شکست دادند و در این دیدار به دنبال تکرار پیروزی خود هستند. اما هوران یزد هم برای انتقام از حریف تلاش خواهد کرد تا همچنان به تغییر جایگاه خود در جدول طی هفته‌های آتی لیگ امیدوار باشد.

هوران یزد با 2 پیروزی و چهار امتیاز در رده ششم و مس رفسنجان با یک برد و سه امتیاز در رتبه هفتم جدول جای گرفتند.

دومین مسابقه سالن فدراسیون والیبال به تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی اختصاص دارد. در این دیدار مهرسان (6 برد و 19 امتیاز) میزبان سایپا (هفت برد و 21 امتیاز) خواهد بود و در شهرآورد تهرانی‌ها دو تیم به دنبال کسب پیروزی خواهند بود. سایپا در هفته استراحت سپاهان به دنبال کسب امتیاز و نزدیک کردن هرچه بیشتر جایگاه خود به فولادی‌ها است و مهرسان برای رسیدن به جایگاه دوم جدول نقشه کشیده تا با شکست حریف پله بالاتر را از آن خود کند. پیروزی در این مسابقه حکم قطعی صعود به مرحله پلی آف برای مهرسان دارد.

دیدار دور رفت دو تیم 26 آبان ماه انجام شد و سایپا در خانه سه بر یک حریف را شکست داد. باید دید در دومین جدال دو تیم مهرسان فرصت انتقام شکست پیشین را خواهد یافت یا خیر؟

 

برنامه کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

 

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 11

پیکان تهران – ذوب آهن اصفهان

 

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 11

مس رفسنجان – هوران یزد

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 14:30

مهرسان تهران – سایپا تهران

1999