رهقی: اردوی باکیفیتی در کیش برنامه‌ریزی کردیم/ برای صرفه‌جویی و جلوگیری از خروج ارز در ایران ماندیم

رهقی: اردوی باکیفیتی در کیش برنامه‌ریزی کردیم/ برای صرفه‌جویی و جلوگیری از خروج ارز در ایران ماندیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پیکان گفت:به جز کیش، چند مقصد به عنوان کمپ تمرینی پیشنهاد شد اما در راستای حفظ منافع مالی باشگاه و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تصمیم گرفتیم در جزیره کیش اردو داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پیکان، رضا رهقی در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص اردوی کیش اظهار داشت: با توجه به تعطیلی لیگ برتر تا پایان جام ملت‌های آسیا و درخواست کادر فنی مبنی بر برگزاری کمپ تمرینی، تصمیم بر این شد اردویی هشت روزه در جزیره کیش برگزار کنیم.

وی افزود: در این اردو، برنامه‌های تاکتیکی و بدن‌سازی در دستور کار رضا عنایتی و همکارانش قرار دارد. همچنین به دنبال برگزاری دیدارهای تدارکاتی هستیم.

رهقی تأکید کرد: در فرصت به دست آمده باید بهترین بهره را از این اردو داشته باشیم.

مدیر ورزش حرفه‌ای باشگاه پیکان ادامه داد: به جز کیش، چند مقصد از جمله ترکیه و امارات به عنوان کمپ تمرینی پیشنهاد شد اما در راستای حفظ منافع مالی باشگاه و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تصمیم گرفتیم اردویی با کیفیت اما داخلی در جزیره کیش برگزار کنیم. شرایط آب و هوایی به ما این اجازه را می‌دهد اردوی خوبی پشت سر بگذاریم.

رهقی در پایان گفت: قرار است بازیکنان جدید در این اردو و کمپ تمرینی، همراه سایر بازیکنان برای بازگشت به لیگ برتر آماده شوند. ما اولین تیم لیگ برتری بودیم که تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کردیم و قصد داریم بهترین استفاده را از فرصت به دست آمده ببریم.

1999