شکست چلسی در اولین گام صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس

شکست چلسی در اولین گام صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی در رفت مرحله دور نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس در ورزشگاه خانگی میدلزبورو مقابل تیم این به میدان رفت و با شکست حالا برای صعود به فینال باید در بازی برگشت تلاش کند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۳۷ روی حرکت هاکنی و یک ضربه دیدنی  دروازه چلسی باز شد و بازی را ۱-۰ به سود تیم میزبان تغییر کرد. علی رغم تلاش شاگردان پوچتینو برای زدن گل تساوی و حتی در شرایطی که پالمر در یک موقعیت دروازه خالی را به بیرون زد ،‌ نتیجه پایانی نیمه اول با همین یک گل به سود میدلزبورو به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم مهمان تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند اما در این امر نبود و شاگردان پوچتینو علی رغم اینکه بازی را در اختیار گرفتند و ۵ ضربه به چهارچوب دروازه حریف شلیک کردند موفق به زدن گل تساوی نشدند تا بازی ۱-۰ به سود شاگردان مایکل کریک هافبک سابق منچستریونایتد در تیم میدلزبورو به پایان برسد. در نهایت با این برد شاگردان کریک به فینال جام اتحادیه انگلیس رسیدند و یک گام تا شگفتی صعود به فینال و کسب قهرمانی فاصله داشته باشند.

چلسی برای جبران این نتیجه باید تمام تلاش خود را برای بازی برگشت کنار بگذارد تا شاید برای قهرمانی در این رقابت ها شانس داشته باشد.

۱۰۰۹