تعجب هواداران از رنگ پیراهن چلسی مقابل میدلزبورو

تعجب هواداران از رنگ پیراهن چلسی مقابل میدلزبورو

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهن انتخابی چلسی برای بازی مقابل میدلزبورو یکی از سوژه های داغ فضای مجازی در حیین بازی سه شنبه در جام اتحادیه بود.

به گزارش فوتبالی، تیم مائوریسیو پوچتینو که در مرحله قبلی مقابل نیوکاسل در ضربات پنالتی پیروز شده بود، در نیمه نهایی به مصاف میدلزبورو رفت. بازی رفت در ورزشگاه خانگی باشگاه میدلزبورو یعنی ریورساید برگزار شد. 

چلسی برای این بازی پیراهن دوم خود را به تن کرد اما هواداران به شدت تعجب کردند که آنها برای پیراهن دومشان از رنگ سورمه ای استفاده کرده اند که تفاوت چندانی با رنگ پیراهن اصلی آنها ندارد. در حقیقت میدلزبورو با پیراهن اصلی خود به رنگ قرمز بازی می کرد و چلسی می توانست بدون مشکل با همان پیراهن اصلی خود بازی کند اما آنها به شکل عجیبی از پیراهن دومشان استفاده کردند که تنها تفاوتش با پیراهن اصلی این است که از آبی تیره در آن استفاده شده است!

یک هوادار نوشته است:" همچنان از نظرم  خیلی مسخره است که پیراهن دوم چلسی هم ابی رنگ است!" دیگری نوشته است:"  چطور این پیراهن را پیراهن دوم می دانند؟ در واقع این می تواند پیراهن اول چلسی باشد!" دیگری نوشته است:" رنگ پیراهن چلسی هیچ مفهومی ندارد."  و دیگری نوشته است:" چرا چلسی که همیشه پیراهن آبی را می پوشد، پیراهن دومی دارد که آن هم کاملا آبی رنگ است؟" 

4125