هافبک جوان گلادباخ در رادار تیم های بزرگ اروپا

هافبک جوان گلادباخ در رادار تیم های بزرگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان باشگاه مونشن گلادباخ مورد توجه چند تیم بزرگ اروپا قرار دارد.

یوونتوس و ناپولی دو تیم بزرگ ایتالیا به کوادیو مانو کونه، هافبک گلادباخ علاقه‌مند هستند. البته بسیاری از باشگاه‌های غیرایتالیایی مثل اتلتیکو مادرید و لیورپول هم به جذب او بی‌علاقه نیستند. تیم مونشن گلادباخ سعی دارد تا حد ممکن قیمت کونه را بالا ببرد و ترجیحا او را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. پیش از این تیم میلان هم برای جذب کوادیو کونه ۵ میلیون یورو  پیشنهاد داده بود اما گلادباخ با این رقم برای انتقال ستاره جوان خود مخالفت کرده بود.

لیورپول هم یکی از مشتریان پروپاقرص این مهره با استعداد در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. حالا پنجره‌ی نقل و انتقالات پیش‌رو مقطع مهمی برای لیورپول خواهد بود. در شرایطی که قرمزها در این فصل از داشتن مصدومان متعدد در ترکیب تیم خود در بزخی مقاطع فصل متضرر شدند مانند مصدومیت تیاگو حالا مصدومیت آرنولد هم به یک چالش جدید برای لیورپول تبدیل شده است. اکنون فابیو کاروالیو به تیم بازگشته اما بعید است که در جمع قرمزپوشان بندر مرسی ساید باقی بماند و از گزینه هایی مانند کوادیو کونه به عنوان نامزدهای حضور در لیورپول نام برده می شود.

این بازیکن جوان یکی از مهره های مهم تیم مونشن گلادباخ آلمان در فصل جاری بوندسلیگا بوده و باید دید آیا در ژانویه از این تیم جدا خواهد شد یا این انتقال به تابستان آتی موکول می شود.

۱۰۰۹