وضع کلوپ خراب‌تر شد/ مصدومیت 3 هفته‌ای ستاره لیورپول

وضع کلوپ خراب‌تر شد/ مصدومیت 3 هفته‌ای ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - پپ لایندرز کمک مربی لیورپول اعلام کرد که ترنت الکساندر آرنولد دچار مصدومیت از ناحیه لیگامنت زانو شده و تا چند هفته قادر به همراهی قرمزها نیست.

به گزارش فوتبالی، در جریان پیروزی مهم لیورپول مقابل آرسنال در رقابت های اف ای کاپ، ترنت الکساندر آرنولد از ناحیه لیگامنت دوباره مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. بعد از عمل جراحی، میزان دوری او از مسابقات، 3 هفته تخمین زده شده است.

به نقل از سایت گل، لایندرز کمک مربی لیورپول به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "اول از همه، خبر خوبی ندارم. در جریان بازی گذشته، زانوی ترنت دوباره آسیب دید. لیگامنت زانوی او کمی پاره شده و حالا برای ریکاوری نیازمند زمان است. اسکن و آزمایشاتی روی پایش انجام دادیم و برای چند هفته از میادین دور خواهد بود. بعد از آن، باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود. او کمی استراحت خواهد کرد و سپس امیدوارم که بتواند به همان آرنولد قبل از مصدومیت بازگردد. این بازیکن در تمامی بازی ها تاثیر گذار بوده و باعث شده تا کلوپ دست باز تری برای تاکتیک هایش داشته باشد. ما واقعاً دلتنگ او خواهیم شد، اما فعلاً کاری از دست ما بر نمی آید."

لایندرز در ادامه اعلام کرد که ویرجیل فن دایک به تمرینات گروهی بازگشته و مشکلی برای همراهی قرمزها در دیدارهای آینده ندارد.

4416