تارتار تایید کرد؛ پرسپولیس با ملوان تماس گرفته بود

تارتار تایید کرد؛ پرسپولیس با ملوان تماس گرفته بود

پایگاه خبری فوتبالی – مهدی تارتار شب گذشته درباره پیشنهاد سرمربیگری در پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از استعفای ناگهانی یحیی گل‌محمدی بلافاصله جستجوها برای یافتن جانشین او شروع شد. در یکی دو روز اول باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده بود که فقط به دنبال مربی خارجی است و به همین دلیل نام چند گزینه داخلی هم مطرح شد.

مطرح‌ترین و مهم‌ترین گزینه داخلی مهدی تارتار بود. سرمربی ملوان که در نیم فصل اول با ملوان بندر انزلی نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته است اعتماد تعداد بیشتری از اهالی فوتبال را به خودش جلب کرده است. در ساعات اولیه که خبر احتمال حضور تارتار در پرسپولیس مطرح شد خبر خیلی جدی به نظر می‌رسید.

اما یکی دو روز بعد باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای تاکید کرد که برای جانشینی یحیی اصلا به دنبال مربی داخلی نیست و سرمربی بعدی این تیم خارجی خواهد بود. در بیانیه‌ای که پرسپولیس منتشر کرد ضمن احترام به مربیان داخلی، خبر تماس و پیشنهاد از سوی پرسپولیس به آنها کاملا رد شده بود.

اما مهدی تارتار که دیشب مهمان برنامه «فوتبال برتر» بود در این باره توضیح متفاوت و البته کوتاهی داد. او درباره این که در آیا در نیم‌‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشته یا نه گفت:" من مذاکره‌ای با پرسپولیس انجام ندادم، اما با مدیریت تماس تلفنی داشتند که قبول نکردند."

قبل‌تر هم آرش فهمیده مدیر عامل ملوان در این باره گفته بود:" باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی و کتبی نداشت اما صحبت‌هایی در این زمینه بین مدیران دو باشگاه وجود داشت که به صورت غیررسمی بودند."

به این ترتیب به نظر می‌رسد بر خلاف ادعای باشگاه پرسپولیس و رضا درویش، حداقل با باشگاه ملوان مذاکراتی غیر رسمی انجام شده است.

1359