ژاوی و کادر فنی بارسلونا هنوز به ژائو فلیکس اعتماد ندارند

ژاوی و کادر فنی بارسلونا هنوز به ژائو فلیکس اعتماد ندارند

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا مذاکرات انتقال دائم ژائو فلیکس به این تیم را تا اطلاع بعدی متوقف کرده چون ژاوی و کادر فنی هنوز درباره این بازیکن قرضی اتلتیکو مادرید تردید دارند.

به گزارش فوتبالی، انتظار می رفت که انتقال فلیکس به بارسلونا و نزدیک بودن سبک بازی این بازیکن به سبک ژاوی، دوباره او را احیا کند. ژائو فلیکس شروع طوفانی در بارسلونا داشت و گل‌های مهمی را مقابل رئال بتیس، اتلتیکو مادرید و والنسیا به ثمر رساند. با این حال، عملکرد او در بازی‌های گذشته بارسلونا روند نزولی داشت و همین باعث شد که بذر شک و تردید برای جذب دائمی او در جمع بلوگرانا در ذهن کادر مربیگری کاشته شود. آبی اناری‌ها قرار بود در ژانویه مذاکرات خود را با اتلتیکو مادرید برای انتقال دائمی فلیکس پیش ببرند. با این حال، از آنجاییکه تردیدهای داخلی در کادر مربیگری بارسلونا در مورد کیفیت بازی او همچنان وجود دارد، این مذاکرات تا اطلاع بعدی متوقف شده است. ستاره پرتغالی پس از جدایی عثمان دمبله و پیوستن او به پاری سن ژرمن برای تقویت خط حمله بارسا به خدمت گرفت شد و انتظار می رفت او در بارسلونا پیشرفت کند اما کاهش عملکرد او باعث ایجاد شک و تردید در میان اطرافیان ژاوی هرناندز شده است.

ژائو فلیکس در دو بازی آخر لیگ در ترکیب اصلی و ثابت ژاوی جایی نداشت و زمانی که شانس حضور در ترکیب بارسلونا در دیدار مقابل بارباسترو در کوپا دل ری به او رسید، سایه‌ای از ژائو فلیکس روزهای اول در زمین بود و سهم کمی در حمله داشت و همین باعث شد تا ژاوی هرناندز فرصت بیشتری برای بازی به او ندهد و فلیکس را تعویض کند. بارسلونا کاملا در جریان است که اتلتیکو برای این بازیکن مبلغ 80 میلیون یورو طلب خواهد کرد، زیرا آنها قصد دارند بخشی از 113 میلیون پوندی که در سال 2019 خرج کرده بودند، جبران کنند، اما ظاهراً بارسلونا فقط مایل به تمدید قرضی او با گزینه خرید برای تابستان 2025 است و رقمی بسیار کمتر از آنچه اتلتیکو نیاز دارد به آنها خواهد پرداخت.

ژائو فلیکس پیش از این در حالیکه انتقال قرضی اولیه خود به نیوکمپ را در تابستان انجام داد، دستمزدش را کاهش داد و شاید با شرایط فعلی از این تضمیم خود پشیمان شده باشد. از این رو، دستمزد این بازیکن موضوع بحث بارسلونا نیست و عملکرد نزولی او قطعا مذاکرات را تا پایان فصل به تعویق می‌اندازد.

1369