پایان عصر مدیرعامل موفق دورتموند در سال ۲۰۲۵

پایان عصر مدیرعامل موفق دورتموند در سال ۲۰۲۵

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل موفق باشگاه دورتموند پس از سال ها از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، هانس یواخیم واتسکه مدیرعامل باشگاه دورتموند آلمان با باشگاه این تیم قرارداد جدیدی نخواهد بست و در سال ۲۰۲۵ از این باشگاه جدا خواهد شد. هانس یواخیم واتسکه در فوریه ۲۰۰۵ مدیرعامل باشگاه بحران زده دورتموند شد و فراز و نشیب های زیادی را در این تیم تجربه کرد. از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل تیم بایرن مونیخ و تا قهرمانی در بوندسلیگا در دوران طلایی یورگن کلوپ و فتح دی اف بی پوکال با این مربی که دوران بی نظیری را برای زنبورها رقم زد.

در مورد شرایط تیم آلمانی در این فصل گفته شده در طول هفته های اخیر رسانه بیلد در مورد روابط پرتنش در باشگاه دورتموند بین ادی ترزیچ، سباستین کهل، اسلاون استانیک و همچنین بین هانس یواخیم واتسکه و سباستین کهل گزارش داده است. سال گذشته و با اعلام رسمی فدراسیون آلمان در نشست عمومی این فدراسیون در شهر فرانکفورت با حضور ۳۶ باشگاه دسته اول و دوم بوندسلیگا، مقرر شده بود که هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل ۶۲ ساله باشگاه بروسیا دورتموند از ۱۱ فوریه ۲۰۲۳ به عنوان رئیس جدید هیئت نظارت لیگ آلمان منصوب شود و این اتفاق افتاد.

با جدایی این مدیر موفق باشگاه پرطرفدار فوتبال آلمان باید دید چه گزینه ای از سوی این تیم به عنوان مدیرعامل جدید منصوب خواهد شد.

۱۰۰۹