درویش اعلام کرد؛ برانکو بسیار نزدیک به عقد قرارداد با پرسپولیس/ پروفسور به مسائل مالی اهمیت نمی‌دهد

درویش اعلام کرد؛ برانکو بسیار نزدیک به عقد قرارداد با پرسپولیس/ پروفسور به مسائل مالی اهمیت نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به عقد قرارداد با سرخپوشان نزدیک شده و در صورت موافقت خانواده مایل است به پرسپولیس برگردد.

به گزارش فوتبالی، پس گذشت حدود یک هفته از استعفای شفاهی گل‌محمدی و فرصت چند روزه باشگاه به او، سرانجام امروز جدایی وی از پرسپولیس قطعی شد و با امضای طرفین، دوره چهارساله یحیی روی نیمکت قرمزها رسما به پایان رسید.

در این مدت شایعات زیادی در خصوص سرمربی بعدی پرسپولیس منتشر شد و رسانه‌ها از اسامی گوناگونی صحبت به میان آوردند، اما نام یک سرمربی به عنوان جدی ترین گزینه سرخپوشان مطرح شد و او کسی نبود جز برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق قرمزهای تهران که هواداران به او لقب پروفسور داده بودند و طی روزهای اخیر به شدت از بازگشت او استقبال کردند.

هم اکنون، رضا درویش در گفت و گویی که امشب با برنامه فوتبال برتر انجام داد، درباره روند مذاکرات با برانکو صحبت کرد و گفت این سرمربی کاملا علاقه‌مند به بازگشت به پرسپولیس است و مسائل مالی به هیچ عنوان برای او حائز اهمیت نیست.

بنا به گفته درویش، یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به کشور عمان سفر کرده و گفت و گویی حضوری با برانکو انجام داده است. برانکو که این روزها به عنوان سرمربی تیم ملی عمان فعالیت دارد، طی جلسه حضوری با نماینده پرسپولیس از بازگشت به این تیم استقبال کرده و تاکید کرده هیچ نگرانی بابت مسائل مالی ندارد تا بدین ترتیب مهمترین مانع پیش روی پرسپولیس برای بازگشت این سرمربی برداشته شود.

البته برانکو در صحبت‌های خود گفته قرار بوده تیم ملی عمان آخرین تجربه آسیایی او باشد اما به خاطر علاقه زیادی که به پرسپولیس و هواداران این تیم دارد، مشتاق است یکی دو فصل دیگر در این تیم حضور پیدا کند.

قرار است برانکو پس از مشورت با خانواده تصمیم نهایی خود را به باشگاه اعلام کند اما با توجه به گفته‌های درویش، پروفسور به عقد قرارداد با پرسپولیس بسیار نزدیک است و باید او را جدی‌ترین گزینه باشگاه برای جانشینی گل‌محمدی بدانیم.

7474