پشت پرده دلخوری مدیرعامل ذوب آهن از مدیرعامل ملوان

پشت پرده دلخوری مدیرعامل ذوب آهن از مدیرعامل ملوان

پایگاه خبری فوتبالی- نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب آهن در شرایطی از مدیرعامل ملوان، گلایه کرده که به نظر نمی رسد، ملوانی ها در ماجرای جذب حبیب فرعباسی دروازه بان ذوب آهن، دچار تخلف شده باشند.

به گزارش فوتبالی، حبیب فرعباسی که نیم فصل اول، برای ذوب آهن درون دروازه می ایستاد، با پایان نیم فصل اول، دست به اقدام جدیدی زد و برای گذران خدمت سربازی، راهی ملوان شد.

این دروازه بان که به سن پایان مهلت قانونی ورزشکاران، برای معافیت موقت از سربازی نزدیک شده در این مقطع ترجیح داد، دفترچه اعزام به خدمت بگیرد و بازی در تیم ملوان که اجازه جذب سرباز دارد را تجربه کند. 

این اقدام با دلخوری نیما نکیسا، از مدیرعامل ملوان همراه شده و مدیرعامل ذوب آهن، تصور می کند آرش فهمیده، باعث جدایی فرعباسی از ذوب آهن شده است اما نزدیکان فرعباسی می گویند او از ابتدای فصل چنین نیتی داشت و می خواست برای دریافت دفترچه اعزام به سربازی، اقدام کند.

آرش فهمیده، مدیرعامل ملوان در فصل جاری، عملکرد قابل قبول داشته و حاصل عملکرد او در این تیم گیلانی و تعامل او با مهدی تارتار و بازیکنان، نتایج درخشان ملوان بندرانزلی در لیگ برتر بیست و سوم بوده است. 

9098