عکس؛ ملاقات اسطوره رئال مادرید با بلینگام و سایر ستارگان این تیم

عکس؛ ملاقات اسطوره رئال مادرید با بلینگام و سایر ستارگان این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو اسطوره رئال مادرید در تمرین این تیم در روز دوشنبه حضور پیدا کرد و با جود بلینگام و سایر ستارگان این تیم عکس یادگاری گرفت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید آخرین تمرین خود را پیش از سفر به عربستان برای سوپرجام اسپانیا در حالی انجام داد که به جز سه مصدوم بلندمدت این تیم (ادر میلیتائو، داوید آلابا و تیبو کورتوا) فقط لوکاس وازکز به علت مصدومیت غایب بود. رئال مادرید با 19 بازیکن تیم بزرگسالان به علاوه برخی محصولات آکادمی به عربستان سفر می کند و چهارشنبه شب در ورزشگاه اول پارک در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف اتلتیکو خواهد رفت. برنده این بازی در فینال مقابل برنده بازی بارسلونا و اوساسونا قرار خواهد گرفت.

آخرین تمرین رئال پیش از سفر به عربستان اما یک مهمان ویژه داشت. مارسلو که با 25 جام همچنان پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به شمار می رود، در این جلسه تمرینی حضور پیدا کرد و با بسیاری از هم تیمی های سابقش ملاقات کرد. مارسلو در حال حاضر در فلومیننزه توپ می زند و با این تیم فاتح جام لیبرتادورس شد و به فینال جام جهانی باشگاه ها راه پیدا کرد. مارسلو به واسطه شخصیت شوخ طبع خود، محبوبیت بالایی در رختکن رئال مادرید داشت.

4125