هیجان‌انگیز‌ترین قرعه جام حذفی؛ سپاهان در اصفهان منتظر شمس‌آذر است

هیجان‌انگیز‌ترین قرعه جام حذفی؛ سپاهان در اصفهان منتظر شمس‌آذر است

پایگاه خبری فوتبالی – هیجان‌انگیزترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در اصفهان برگزار خواهد شد

به گزارش فوتبالی، کنجکاویِ خیلی از اهالی فوتبال به صورت طبیعی درباره قرعه دو تیم پرسپولیس و استقلال و حتی احتمال برخورد این دو تیم به هم در همین مرحله بود. اما قرعه هیجان انگیزی نصیب این دو تیم نشد.

طبق قرعه استقلال باید در رفسنجان به مصاف مس برود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم لیگ یکیِ نفت و گاز گچساران خواهد بود. اما جذاب‌ترین قرعه مربوط به تقابل دو تیم لیگ برتری بود. قرعه‌ای که سپاهان و شمس‌آذر قزوین را مقابل هم قرار داد.

البته در شرایط عادی این بازی نباید چندان حساس می‌شد اما به خاطر اتفاقاتی که چند روز پیش در تنها تقابل رسمی دو تیم رخ داد و این بازی را تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر کرد، طبیعی است که بازی دو تیم در جام حذفی، تبدیل به یک دیدار خاص شود.

دو تیم در آخرین هفته نیم‌فصل اول در قزوین با هم روبرو شدند. بازی در نیمه اول به قدری زیبا بود که اغلب اهالی فوتبال، به آن لقب بهترین بازی نیم‌فصل اول را دادند. در نیمه اول دو تیم و به خصوص شمس آذر موقعیت‌های زیادی داشتند که فقط شمس آذر موفق به زدن یک گل شد.

اما قبل از شروع نیمه دوم حاشیه‌ها شروع شد. بازیکنان سپاهان معتقد بودند جایگاهی که به هواداران این تیم داده شده اصلا مناسب نیست و هواداران میزبان به هواداران سپاهان آسیب می‌زنند! حتی گفته می‌شد هواداران میزبان پیچ و مهره‌های صندلی‌های ورزشگاه را در آورده‌اند و به سمت هواداران سپاهان پرتاب کرده‌اند. بالاخره بعد از چند دقیقه تاخیر، نیمه دوم شروع شد اما در این نیمه جنجال‌های داوری هم به مسابقه اضافه شد.

سپاهان در دقایق پایانی یک گل سالم زد که توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد. داور هم قبل از آن ژوزه مورایس را اخراج کرده بود. البته که او تنها اخراجی سپاهان در این بازی نبود و داور مسابقه، یکی از دستیاران مورایس و همچنین سرپرست این تیم را هم از کنار زمین اخراج کرد.

در پایان مسابقه، سپاهانی‌ها به شدت به میزبانیِ شمس آذر معترض بودند. قضاوت مسابقه هم باعث شده بود مورایس در پایان مسابقه تهدید به ترک ایران کند هر چند مورایس در نهایت تصمیم گرفت در تیمش بماند.

با این وجود روشن بود که بازی برگشت دو تیم در هفته پایانی لیگ به شدت مستعد جنجال و حاشیه است. اما حالا قرعه‌کشیِ جام حذفی ملاقات دوباره دو تیم را نزدیک‌تر کرده است. این دو تیم قبل از بازی در هفته آخر لیگ برتر که اواخر خرداد برگزار خواهد شد باید در اواخر بهمن ماه در اصفهان با هم بازی کنند.

البته سپاهان بیشتر از 3 ملی‌پوش در جام ملت‌های آسیا دارد و می‌تواند درخواست تعویق این بازی را بدهد. اما به هر صورت قبل از بازی هفته آخر در اصفهان، این دو تیم باید در جام حذفی در همین شهر با هم بازی کنند.

واکنش هواداران سپاهان به این قرعه پس از مراسم قرعه‌کشی هم نگران کننده است. برخی از آنها در فضای مجازی از ورزشگاه نقش جهان با لقب «جهنم نقش جهان» یاد کرده‌اند و به شدت منتظر حضور تیم شمس آذر و هوادارانش در این ورزشگاه هستند.

1359