بندی که انتقال هالند به رئال مادرید را آسان می‌کند

بندی که انتقال هالند به رئال مادرید را آسان می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در صورتی که نتواند کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد، ممکن است که به سراغ جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی برود چرا که بندی مخفی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که مسیرش را به سوی برنابئو هموار می سازد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از زمان جدایی رونالدو به دنبال کهکشانی جدیدش می گردد. پس از تجربه ناموفق هازارد، مدیران رئال سالهاست که برای خرید امباپه تلاش می کنند.  سالهاست که بحث پیوستن بازیکن فرانسوی به رئال مادرید داغ است اما هرگز شایعات به سرانجام نرسیده اند.

حالا نشریه آس در گزارشی به بررسی این نکته پرداخته که اگر امباپه به رئال مادرید نیاید، ارلینگ هالند می تواند جایگزین او باشد.  هالند تا 2027 با سیتی قرارداد دارد اما گفته می شود که بند آزادسازی 200 میلیونی در قراردادش وجود دارد. حالا آس در گزارش جدید خود نوشته است که بند 200 میلیونی مربوط به باشگاه های انگلیسی است در حالی که این رقم برای باشگاه های غیرانگلیسی نظیر رئال مادرید خیلی کمتر است و به 100 میلیون یورو می رسد. 

این منبع گزارش داده است که رئال مادرید شرایط مالی خوبی دارد و مشکلی برای هزینه کردن برای خرید هالند ندارد. البته اگر انتقال این بازیکن در تابستان 2024 محقق نشود، مدیران رئال مادرید حاضر هستند که یک سال بیشتر منتظر بمانند و در تابستان 2025 برای خرید ارلینگ تلاش کنند.

4125