مدافع بارسلونا که تازه از مصدومیت برگشته بود، دوباره مصدوم شد!

مدافع بارسلونا که تازه از مصدومیت برگشته بود، دوباره مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - اینیگو مارتینز مدافع بارسلونا که به تازگی از مصدومیت برگشته بود، در ورزشگاه شهرداری ال بارباسترو دوباره دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، اینیگو تنها ده دقیقه بعد از شروع بازی با درد به خودش پیچید و جوراب هایش را پایین کشید تا مشخص شود که مصدومیت او جدی است. کادر پزشکی بارسلونا نیز روز دوشنبه مصدومیت اینیگو را تایید کرد. این مدافع از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است. باشگاه بارسلونا مدت مصدومیت اینیگو را اعلام نکرده است اما این بازیکن قطعا بازیهای سوپرجام را از دست می دهد و به همراه کاتالان ها به ریاض سفر نخواهد کرد. 

اینیگو در تابستان گذشته به بارسلونا ملحق شد که از نظر مصدومیت ها به شدت بدشانس بوده است. در حقیقت او پس از عمل جراحی پای راست به تیم کاتالان اضافه شد که به همین خاطر در تور پیش فصل حضور نداشت. اولین بازی مارتینز برای بارسلونا به هفته پنجم لالیگا و تقابل با بتیس برمی گردد. 

بهترین بازی اینیگو برای بارسلونا به بازی مقابل بیلبائو در روز 22 اکتبر برمی گردد که نمایش درخشانی از خود ارائه داد. این مدافع در ترکیب اصلی قرار گرفت که نمایش درخشانی در تیم ژاوی از خود ارائه داد اما در این مدت بارها مصدوم شده است. 

اینیگو در زمان گرم کردن پیش از بازی مقابل اتلتیکو در مونجوییک دچار مصدومیت و در حالی که در بازی مقابل بارباسترو به ترکیب برگشته بود، دوباره دچار مصدومیت شد. گاوی، ترشتگن، مارکوس آلونسو، کانسلو، بالده، پدری و اینیگو مارتینز دیگر مصدومان بارسلونا در آستانه بازی پنجشنبه مقابل اوساسونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا هستند.

4125