دسترسی رونالدو و سایر ستارگان به سایت مخفیانه شرکت نایکی

دسترسی رونالدو و سایر ستارگان به سایت مخفیانه شرکت نایکی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و دیگر ورزشکاران تحت قرارداد با نایکی به وبسایتی مخفیانه دسترسی دارند که در آن جا می توانند محصولات مورد نظرشان را سفارش بدهند!

به گزارش فوتبالی، رونالدو از سال 2003 با شرکت نایکی همکاری می کند و یکی از نمادهای مهم این شرکت بوده است. برنده پنج توپ طلا در سال 2016 قراردادی مادام العمر را با نایکی به امضا رساند و در دوران فوتبالش 70 جفت کفش مختلف نایکی را مورد استفاده قرار داده است. 

حالا خبر جالبی منتشر شده که نشان می دهد که ورزشکاران تحت قرارداد نایکی، به عنوان بخشی از قراردادشان می توانند به همه محصولات جدید این شرکت دسترسی داشته باشند. بن فاستر دروازه بان سابق منچستریونایتد  که سال گذشته از فوتبال بازنشسته شد و به مدت 23 سال با نایکی همکاری کرده، در این باره می گوید:" وبسایتی مخصوص ورزشکاران تحت قرارداد با نایکی وجود دارد که در آن در مورد محصولات جدید یا نحوه ارائه آنها اطلاع رسانی می شود. "

در حقیقت فاستر اعلام کرده است که هر کدام از ورزشکاران تحت قرارداد با نایکی، نام کاربری و رمز ورود مخصوص به خود را دارند تا وارد وبسایت محرمانه ای شوند که اطلاعات مربوط به محصولات این شرکت را در ان جا ببینند. آنها می توانند در این وبسایت ، محصولات مورد نظرشان را سفارش بدهند. وی اظهار داشت:" همه ورزشکاران یک حساب کاربری دارند که مبلغ زیادی پول در ان به عنوان اعتبار برایشان لحاظ شده است و کافی است که آنها محصول مورد نظرشان را سفارش بدهند تا خیلی راحت این محصول به دستشان برسد."

4125