بازگشت لوکادیا به فوتبال ایران؟ پرونده‌ای که مختومه شد

بازگشت لوکادیا به فوتبال ایران؟ پرونده‌ای که مختومه شد

پایگاه خبری فوتبالی– پرونده بازگشت مهاجم اسبق پرسپولیس به این تیم و حتی فوتبال ایران را باید مختومه اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، از چند روز قبل بحث بازگشت یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس به این تیم کلید خورده بود. مهاجمی که باوجود روزهای خوبی که داشت، به یکباره ایران را ترک کرد و صحبت‌های وی پس از این جدایی واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت و حتی محمد مایلی‌کهن پس از انتشار خبر بازگشت دوباره وی، شدیدا علیه این اتفاق موضع گرفت.

با این وجود یحیی گل‌محمدی، صراحتا از علاقه خود به بازگشت بازیکن هلندی خبر داده بود. گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با نساجی چراغ سبز خود برای بازگشت لوکادیا را نشان داد.

سرمربی وقت پرسپولیس پس از پیروزی بر تیم قائمشهری در مورد بازگشت لوکادیا چنین گفت: «صحبت خاصی صورت نگرفته و تماسی نداشته‌ایم و مسائل مطرح‌شده مربوط به فضای مجازی است. مشخصا او را می‌خواهیم و نمی‌دانم شرایط قراردادی او چگونه است. پرسپولیس می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد و با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول حضورش داشت بیشتر از پرسپولیس حضور او در این تیم به نفع خودش است.»

البته که همان موقع هم مشخص بود صحبتها و استوری های تند لوکادیا علیه نظام سیاسی ایران ، بازگشت احتمالی او به ایران را غیرممکن خواهد کرد و حتما خاطرتان هست که خبرگزاری فارس هم یکی دو روز بعد از انتشار اخباری درباره بازگشت احتمالی لوکایا، در گزارشی این اتفاق را نقد کرد.

حالا و در شرایطی که وضعیت نامشخص نیمکت پرسپولیس، مهمترین دغدغه هواداران این تیم محسوب می‌شود، رضا درویش اعلام کرده که خبری از بازگشت لوکادیا نخواهد بود:" او از اول هم قرار نداشت که بیاید. این مسائل در فضای مجازی است. او از اول قرار نداشت که بیاید، چندین بار با او و مدیر برنامه‌هایش صحبت شد، اما شاید ایراد از ما بود. کسی که در بحرانی‌ترین  شرایط تیم ما را رها کرده و رفته است اصلاً نباید به او پیشنهاد بدهیم، اما چون دیدیم هوادار دوست دارد به او پیشنهاد دادیم که سر باز زد."

البته که به جز پرسپولیس، از تراکتور هم به عنوان یکی مقصد احتمالی لوکادیا در صورت بازگشت به لیگ برتر نام برده شده بود که به نظر می‌رسد صحبتهای سیاسی و تند او علیه نظام سیاسی ایران، کلا پرونده بازگشت او به فوتبال ایران را مختومه کرد.

1997