ادعای تکراری: امباپه با رئال مادرید به توافق رسید

ادعای تکراری: امباپه با رئال مادرید به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - سایت فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شد که کیلیان امباپه و رئال مادرید برای انتقال بازیکن فرانسوی به توافق رسیده اند.

به گزارش فوتبالی، این وبسایت چند روز پیش گزارش داد که این بازیکن و باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده است تا بالاخره به سریال سالهای اخیر خاتمه ببخشد و به برنابئو بیاید.  با توجه به این که هواداران رئال مادرید در سالهای اخیر بارها خبر توافق باشگاهشان با امباپه را شنیده اند، به نظر می رسد که قرار نیست که این خبر را به این سادگی ها باور کنند!

نشریه تایمز در روز یکشنبه در گزارش دیگری مدعی شده بود که امباپه از این که رئالی ها به او اولتیماتوم داده اند، دلخور است و به همین خاطر قید رئالی ها را زده و به سایر پیشنهادهایش نظیر لیورپول فکر می کند!

سریال امباپه سالهاست که دنیای فوتبال را درگیر خود کرده است که به نظر می رسد که چه رئال مادرید و چه پی اس جی از این ماجرا خسته شده اند و ترجیح می دهند که این داستان بیش از این کش پیدا نکند.

قرارداد امباپه و پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد و این بازیکن باید تصمیم بگیرد که قراردادش را تمدید کند یا به تیمی دیگر ملحق شود هر چند که به نظر می رسد که امسال بر خلاف سالهای قبلی این ماجرا برای فوتبالدوستان هیجان انگیز نباشد!

4125