عکس؛ توپ‌جمع‌کن ها و سلفی گرفتن با ستاره انگلیسی رئال مادرید

عکس؛ توپ‌جمع‌کن ها و سلفی گرفتن با ستاره انگلیسی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا به مصاف تیم آراندینا رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و راهی دور بعدی بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید برای این بازی به بسیاری از ستاره های اصلی خود استراحت داده بود چرا که اختلاف سطح رئال مادرید با تیم آراندینا زیاد بود و رئال مادرید بدون ستاره های اصلی اش هم می توانست بازی را ببرد. یکی از بازیکنانی که در بازی رئال مادرید مقابل آراندینا روی نیمکت مادریدی ها نشسته بود، جود بلینگام بود.

بلینگام در این بازی هوای توپ جمع کن ها را داشت و از روی نیمکت به یکی از آن ها پتو داد. در آخر بازی هم جود بلینگام با تمامی توپ جمع کن ها عکس سلفی و یادگاری به صورت دسته جمعی گرفت تا به این ترتیب برای این پسر بچه ها خاطره ای خوش رقم بخورد.

جود بلینگام که در تابستان گذشته از بروسیا دورتموند به رئال مادرید آمده است، عملکرد بسیار خوبی در جمع مادریدی ها داشته است. این بازیکن تا اینجای کار 17 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.

1470