لیورپول با گل‌های دقایق پایانی آرسنال را حذف کرد

لیورپول با گل‌های دقایق پایانی آرسنال را حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور سوم از رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup، لیورپول موفق شد با نتیجه دو بر صفر آرسنال را شکست بدهد و به این ترتیب راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در رقابت های لیگ برتر انگلیس لیورپول از آرسنال پیش افتاده است و اکنون در جام حذفی انگلیس هم لیورپول موفق شد آرسنال را شکست بدهد و به دور بعدی راه پیدا کند تا به این ترتیب میکل آرتتا در هر دو طرف مقابل یورگن کلوپ مغلوب شده باشد.

این بازی در ورزشگاه خانگی آرسنالی ها یا همان ورزشگاه امارات بود. این بازی تا  دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما در دقیقه 80 جیکوب کیوور ، بازیکن آرسنال گل به خودی زد و به این ترتیب لیورپول پیش افتاد. در دقیقه پایانی بازی هم لوئیس دیاز روی پاس دیوگو ژوتا موفق شد گل دوم لیورپولی ها را به ثمر برساند و به این ترتیب شاگردان کلوپ با خیال راحت به دور بعدی بازی ها راه پیدا کردند و نشان دادند که یکی از مدعی های قهرمانی در این رقابت ها هستند.

باید دید که رقیب لیورپول در مرحله بعدی رقابت ها کدام تیم خواهد بود و اوضاع در ادامه تورنمنت برای تیم کلوپ به چه شکل پیش می رود.

تماشای گل دیاز به آرسنال

1470