عکس؛ گولر و به لرزه درآوردن تیرک دروازه در اولین بازی برای رئال مادرید

عکس؛ گولر و به لرزه درآوردن تیرک دروازه در اولین بازی برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و آراندینا در رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند با نتیجه سه بر یک در این بازی به پیروزی برسند و راهی دور بعدی رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی اولین بازی آردا گولر در رئال مادرید بود و از این لحاظ به طور ویژه ای اهمیت داشت. این استعداد ترکیه ای که 18 سال سن دارد، در تابستان قبلی از فنرباغچه به رئال مادرید پیوسته است اما اکنون پس از ماه ها، برای اولین بار توانست برای رئال مادرید بازی کند. آردا گولر سه مصدومیت مختلف را در رئال مادرید تجربه کرده است و همین مصدومیت ها مانع از این شده بود تا او بتواند در رئال مادرید بازی کند.

آردا گولر با نظر کارلو آنچلوتی در بازی رئال مادرید مقابل آراندینا در ترکیب ابتدایی مادریدی ها قرار گرفته بود. او 59 دقیقه بازی کرد و پس از آن با فدریکو والورده تعویض شد.

در دقیقه 18 بازی، آردا گولر نزدیک بود که از روی یک ضربه ایستگاهی اولین گلش را به ثمر برساند. ضربه او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت و به این ترتیب گولر در اولین بازی اش برای رئال مادرید تیرک دروازه را لرزاند.

1470