مدافع سابق رئال مادرید به بارسلونا پیشنهاد شده بود؟

مدافع سابق رئال مادرید به بارسلونا پیشنهاد شده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که منچستر یونایتد به دنبال راهی برای خلاص شدن از رافائل واران است و می خواهد مدافع فرانسوی خود را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی ، رافائل واران در تابستان 2021 بود که پس از ده سال حضور در رئال مادرید، راهی منچستر یونایتد شد و یک دوران جدید را شروع کرد. اما این دوران جدید چندان برای رافائل واران خوب پیش نرفته است و او نتوانسته است اوضاعی که در رئال مادرید داشت را تکرار کند. در حقیقت عملکرد واران در منچستر یونایتد چنگی به دل نزده است و اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستر یونایتد مدافع هایی مثل ویکتور لیندلوف، هری مگوایر و لیساندرو مارتینز را بالا تر از رافائل واران می بیند.

به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، باشگاه منچستریونایتد رافائل واران را در این زمستان به بارسلونا پیشنهاد کرده است که البته باشگاه بارسلونا به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. منچستر یونایتد می خواست 20 میلیون پوند از بارسا بگیرد و واران را به آن ها بدهد اما بارسایی ها با این پیشنهاد مخالفت کردند.

بارسلونا مدافع هایی مثل رونالد آرائوخو، ژول کنده، آندریاس کریستنسن و اینیگو مارتینز را دارد و نیازی به رافائل واران ندارد. واران در حال حاضر 30 سال سن دارد.

1470