ویزای کرواسی تکمیل شد؛ ۱۱ آزادکار و ۵ فرنگی‌کار در راه اولین مسابقه رنک‌دار ۲۰۲۴

ویزای کرواسی تکمیل شد؛ ۱۱ آزادکار و ۵ فرنگی‌کار در راه اولین مسابقه رنک‌دار ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- صبح امروز ویزای همه کشتی‌گیران اعزامی ایران به تورنمنت اوپن زاگرب صادر شد تا ۱۶ کشتی‌گیر ایران در اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال ۲۰۲۴ مقابل حریفان قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های اوپن زاگرب طی روزهای 10 تا 14 ژانویه 2024 (20 تا 24 دی ماه) به عنوان اولین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال میلادی جدید برگزار می‌شود.

رحمان عموزاد و عباس ابراهیم‌زاده در 65 کیلو، یونس امامی و حسین اباذری در 74 کیلو، محمد نخودی و عبدالله شیخ اعظمی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم 11 آزادکار ایران هستند که به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

دانیال سهرابی در 67 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 87 کیلو، مهدی بالی در 97 کیلو و فردین هدایتی در 130 کیلو نیز فرنگی‌کاران اعزامی به زاگرب را تشکیل می‌دهند.

صبح امروز (17 دی) صدور ویزای همه کشتی‌گیران اعزامی به این رقابت‌ها تکمیل شد و تیم کامل ایران راهی اولین مسابقه رنک‌دار سال المپیک خواهد شد.

این در حالی است که مهدی تقوی نتوانست نقص مدارک ویزای کرواسی را دریافت کند و از همراهی تیم ملی کشتی آزاد در این رقابت‌ها بازماند.

تیم کشتی آزاد ایران با هدایت محسن کاوه ساعت 23:30 امشب (یکشنبه) راهی زاگرب خواهد شد و فرنگی‌کاران نیز احتمالا 21 دی ماه روانه این کشور خواهند شد.

7474