لیورپول با ماتیپ تمدید می کند

لیورپول با ماتیپ تمدید می کند

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال تمدید قرارداد جوئل ماتیپ با لیورپول وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه قرارداد جوئل ماتیپ با لیورپول در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می رسد، اما بعید است که باشگاه انگلیسی مدافع خود را از دست بدهد. جوئل ماتیپ مورد اعتماد کلوپ است و مربی آلمانی به طور کلی بسیار به سبک بازی او علاقه دارد و در عین حال با تمدید قرارداد این بازیکن بسیار موافق است. در حالی چندی پیش تایید شد رباط صلیبی ماتیپ پاره شده و این بازیکن کامرونی فصل زا از دست داده است قرارداد این بازیکن در تابستان به احتمال فراوان تمدید شود. لیورپول در مورد تمدید قرارداد و خرید مدافع جدید به جای ماتیپ در ژانویه تصمیم‌ گیری خواهد کرد.

یورگن کلوپ چندی پیش  در مورد اینکه قرارداد جوئل ماتیپ که در ژوئن تمام می شود در حالی که رباط صلیبی او را پاره شده به خبرنگاران گفته بود: من کاملاً مطمئن هستم که باشگاه وفاداری خود را نشان خواهد داد. من می گویم احتمال یک قرارداد جدید با ماتیپ وجود دارد اما این تصمیم فقط از جانب من نیست. با وجود مصدومیت طولانی مدت جوئل ماتیپ باشگاه لیورپول فعلا تصمیمی برای خرید مدافع جدید نداشته و به جرل کوانسا مدافع جوان خود اعتماد کرده است.
شایعاتی پیش از این حکایت از علاقه لیورپول به جذب مکسنس لاکروا مدافع ولفسبورگ داشت. این بازیکن توسط اشماتکه برای ولفسبورگ خریداری شد و گفته شد که اکنون برای جایگزینی ماتیپ انتخاب شده است.

۱۰۰۹