عکس تیمی بازیکنان نیوکاسل درون زمین پس از پیروزی در دربی

عکس تیمی بازیکنان نیوکاسل درون زمین پس از پیروزی در دربی

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان نیوکاسل یونایتد پس از پیروزی مقابل ساندرلند در دربی تاین ویر، یک حرکت غیر معمول انجام دادند و عکس یادگاری خود را درون زمین گرفتند.

به گزارش فوتبالی ، در دور سوم از رقابت های جام حذفی انگلیس، نیوکاسل یونایتد و ساندرلند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی نیوکاسل یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

بازیکنان نیوکاسل یونایتد پس از پیروزی در این بازی، به سمت هواداران خودشان رفتند و در نمایی با آن ها، عکس یادگاری گرفتند. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم ساندرلند برگزار می شد. دیدار میان نیوکاسل یونایتد و ساندرلند یکی از دربی های فوتبال در کشور انگلیس است که مربوط به شمال شرق این کشور و حساسیت ویژه ای برای هواداران دو تیم دارد. نیوکاسلی ها هم به همین دلیل پس از پیروزی در این دربی درون زمین در کنار هواداران خود عکس یادگاری گرفتند.

در این بازی گل های نیوکاسل را یک گل به خودی و دو گل توسط الکساندر ایساک تشکیل می دادند. نیوکاسل یونایتد از زمان آمدن مالکان عربستانی، رشد قابل توجهی داشته است و تبدیل به یکی از تیم های برتر فوتبال انگلیس شده است.

1470