خاطره همبازی پیرلو از دوران حضور او در یوونتوس

خاطره همبازی پیرلو از دوران حضور او در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس خاطره جالبی از یکی از ستاره های پیشین این تیم تعریف کرده است.

به گزارش فوتبالی، سیمونه پپه هافبک و وینگر سابق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در دوره ای با آندره‌آ پیرلو ستاره خط میانی تیم ملی ایتالیا همبازی بود. پیرلو پس از سال ها درخشش در تیم میلان و کسب جام های متعدد در ایتالیا و اروپا و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ با آتزوری ۴ سال پایانی فوتبال خود در ایتالیا را در یوونتوس سپری کرد. سیمونه پپه بازیکن سابق یوونتوس در مورد حضور پیرلو در این تیم گفت: "آنتونیو کونته سرمربی وقت تیم هیچ علاقه ای به جذب آندره‌آ پیرلو نداشت. او ترجیح داده بود گوکان اینلر سوئیسی را به جای پیرلو جذب کند اما مدیریت یووه برعکس آن را انجام داد و در نهایت پیرلو به تیم آمد. یادم می آید که پس از بردن اولین اسکودتو با یوونتوس پیرلو در رختکن به کونته گفت من می دانم تو من را برا تیم انتخاب نکردی ولی من تمام تلاش خود را انجام دادم."

پپه چندی پیش درباره کریستیانو رونالدو و دوره حضور او در یوونتوس هم گفته بود: " خیلی خوب بود اگر رونالدو به لیگ پرتغال هم باز می گشت اما او در دوران حضور خود در هم تورین درخشان بود و امیدوارم بتواند باز هم بدرخشد، چرا که هنوز بازیکن بزرگی است و از طرفی باید برای تیم ملی پرتغال هم بازی کند. مردم گاهی به او انتقاد می‌کنند اما نمی‌ دانند که به‌ ثمر رساندن بالای ۳۰ گل در سال کار بسیار سختی‌ است و کاری که رونالدو می‌کند واقعا فوق‌العاده‌ است."

۱۰۰۹