جردن هندرسون به دنبال راه نجات از عربستان

جردن هندرسون به دنبال راه نجات از عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - جردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول و بازیکن فعلی الاتفاق عربستان به دنبال راه نجات از عربستان و فرار از کشتی در حال غرق استیون جرارد است.

به گزارش فوتبالی، هندرسون در حال حاضر تنها 19 بار برای الاتفاق به میدان رفته و به شدت به دنبال بازگشت به انگلیس است. او برای اقامت در عربستان با مشکل مواجه شده و به نقل از دیلی اسپورت، هندرسون حاضر است هر پیشنهادی را که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به او ارائه شود، بررسی کرده و به احتمال بسیار زیاد بپذیرد. هافبک انگلیسی در عربستان سعودی 700،000 پوند در هفته معاف از مالیات دریافت می‌کند، اما طبق گزارش، شرط معافیت از مالیات تنها در صورتی اعمال می‌شود که او دو سال اول قراردادش را در تیم عربستانی حضور داشته باشد. در نتیجه، پشت کردن او به الاتفاق برای این بازیکن 33 ساله حدود 7 میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

الاتفاق با هدایت استیون جرارد و با حضور هندرسون در این تیم در شرایط بدی قرار داشته و از 17 بازی خود در لیگ فقط 5 پیروزی کسب کرده است. این تیم در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر عربستان قرار داشته و خبر بدتر اینکه، جرارد اخیراً دستیار خود یعنی یان فاستر را هم که به انگلیس بازگشت تا به پلیموث بپیوندد، از دست داده است. حال باید دید که آیا ابراز علاقه‌‎ای از طرف باشگاه‌های انگلیسی برای به خدمت گرفتن هندرسون خواهد شد یا خیر، اما با ادامه پیدا کردن شرزایط فعلی الاتفاق، هندرسون هر لحظه باید گوش به زنگ تماس از تیم‌های انگلیسی باشد.

1369