پیگیری رئال مادرید برای جذب خوانلو سانچز از سویا

پیگیری رئال مادرید برای جذب خوانلو سانچز از سویا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با توجه به مصدومیتت چندین بازیکن خود، نیاز بالقوه‌ای برای جذب یک مدافع جدید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دارد.

به گزاررش فوتبالی، به نظر می رسد بحران مصدومیت دفاعی در پایتخت اسپانیا برنامه‌های لوس بلانکوس برای بازار نیم فصل را با وجود غریزه کارلو آنچلوتی تغییر دهد. آنچلوتی در ابتدا اعلام کرد باشگاه برای جبران غیبت ادر میلیتائو و دیوید آلابا، یک قرارداد قرضی را بررسی خواهد کرد، اما این کهنه کار ایتالیایی از آن زمان اعلام کرده که از به خدمت گرفتن بازیکنان جدید دیگر خوشحال می‌شود. علیرغم عدم اطمینان در مورد آنچه آنچلوتی می‌خواهد انجام دهد، باشگاه منابع مالی کافی را در اختیار خواهد داشت و او می‌تواند با چشم‌اندازی به آینده حرکت بعدی خود را انجام دهد.

طبق آخرین گزارش‌های دیاریو اسپورت، خوانلو سانچز، ستاره سویا به دلیل تطبیق پذیری او برای بازی در دفاع کناری و دفاع مرکزی، گزینه‌ای جذاب برای کارلو آنچلوتی و کهکشانی‌هاست. این بازیکن 20 ساله پس از گذراندن فصل 2022/23 به صورت قرضی در میراندس، در ورزشگاه رامون سانچز در رده های جوانان جای خود را در ترکیب تیم باز کرد و به بازیکن اصلی این فصل تیم تبدیل شد. ارزش سانچز حدود 8 میلیون یورو است، اما بند فسخ در قرارداد او 20 میلیون یورو ذکر شده و سویا بعید است چیزی کمتر از این مبلغ را بپذیرد.

رئال مادرید سالها پیش مدافع جوانی به نام سرخیو راموس را از سویا به خدمت گرفت و این بازیکن تبدیل به یکی از اسطوره‌های رئال شد و کارلو آنچلوتی با علم به این موضوع قصد دارد تا شاید راموس دیگری را از قلب سویا به مرکز سانتیاگو برنابئو بیاورد.

1369