یک گزینه دیگر بارسلونا برای خط میانی هم سوخت!

یک گزینه دیگر بارسلونا برای خط میانی هم سوخت!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال ارزیابی گزینه های خود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است اما نمی‌توانند پابلو توره که به صورت قرضی از این تیم به ژیرونا رفته بود را مجددا به جمع آبی اناری‌ها بیاورند.

به گزارش فوتبالی، بلوگرانا به احتمال زیاد حداقل یک بازیکن را در نیم فصل جذب خواهد کرد و شایعه شده که مهمترین هدف ژاوی هرناندز جذب یک هافبک برای تقویت خط میانی بارسلوناست. با این حال، علیرغم گزینه‌ای برای پایان دادن زودهنگام قرارداد قرضی پابلو توره، بازیکن ملی پوش تیم زیر 21 سال اسپانیا در ژیرونا باقی خواهد ماند. این بازیکن 20 ساله پس از توافق برای انتقال قرضی یک فصل به مونتیلیوی، نقش یک بازیکن حاشیه‌ای را در ابتدای فصل ایفا می‌کرد، اما در هفته های اخیر بازی چشم‌نوازی را از خود به نمایش گذاشته است.

با اینکه ژاوی تحت تاثیر پیشرفت چشمگیر پابلو توره قرار گرفته، اما به نقل از دیاریو اسپورت، بارسلونا نمی‌خواهد این روند رو به جلو و پیشرفت توره را متوقف کند. آمادگی فوق العاده پابلو توره به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار ژیرونا در رقابت و جنگ برای خلق یک شگفتی و قهرمانی در لالیگا، انگیزه ژاوی را برانگیخته تا در فصل بعد پابلو توره را مجددا به جمع بلوگرانا بازگردانده و به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب بارسلونا از او استفاده کند. ژاوی در نظر دارد تا با مذاکره با دکو و لاپورتا قراردادی با پابلو توره تنظیم کند که گزینه‌ای برای خرید قرضی در آن قرارداد به هیچ عنوان وجود نداشته باشد.

1369