اولین پیشنهاد ناپولی برای دراگوشین رد شد

اولین پیشنهاد ناپولی برای دراگوشین رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشنهاد اولیه ناپولی برای دراگوشین رد شد.

در چند روز گذشته اعلام شده بود که باشگاه ناپولی از تاتنهام در رقابت برای جذب مدافع رومانیایی جنوا پیشی گرفته است . اما حالا اعلام شده که پیشنهاد ناپولی برای جذب رادو دراگوشین توسط باشگاه جنوا رد شد. ارزش این پیشنهاد ۲۰ میلیون یورو به اضافه الساندرو زانولی و لئو اوستیگارد دو بازیکن ناپولی بود، در حالی که تاتنهام قبلا ۱۸ میلیون یورو پیشنهاد داده بود. گویا خود این بازیکن انتقال به تاتنهام را ترجیح می دهد اما پیشنهاد ناپولی را هم رد نکرده است.

تاتنهام چند روز پیش بر سر شرایط قرارداد با این بازیکن به توافق رسیده بود، اما کلید بستن قرارداد، جلب رضایت جنوا است. جنوا برای ستاره خط دفاعی خود ۳۵ میلیون یورو درخواست کرده تا بتواند مبلغی حدود ۳۰ میلیون یورو را در نهایت کسب کند.

ناپولی پیش از این جلوی انتقال زانولی بازیکن جوان خود را گرفته بود که آماده بود به طور قرضی با حق بازخرید به جنوا برود. اما باشگاه ایتالیایی حالا این وینگر را به صورت قرضی و اوستیگارد را به صورت دائمی وارد مذاکره کرده است تا به علاوه ۲۰ میلیون یورو به سراغ جذب دراگوشین برود که این پیشنهاد مورد قبول طرف دیگر ایتالیایی قرار نگرفت.

۱۰۰۹