طعنه سنگین پورعلی‌گنجی به سعید مهری/ مستندات کمیته انضباطی را هم باور نکرد!

طعنه سنگین پورعلی‌گنجی به سعید مهری/ مستندات کمیته انضباطی را هم باور نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرسپولیس به قرارداد 160 میلیونی سعید مهری با استقلال طعنه زد و این رقم را غیرقابل باور دانست.

به گزارش فوتبالی، ماجرای سعید مهری و قرارداد 160 میلیونی او با استقلال، مدت‌هاست که نقل محافل فوتبالی است و تاکنون افراد مختلفی به این موضوع واکنش نشان داده و چنین رقمی را باورنکردنی و دور از ذهن توصیف کرده‌اند اما در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و حتی اعضای این کمیته به ویژه رضا جاودانی و همچنین حسن زاده رییس این کمیته در مصاحبه های مختلف، اعلام کردند که طبق مستندات باشگاه استقلال، قرارداد سعید مهری، 160 میلیون تومان است.

ابهام در قرارداد مهری یکی از اتهاماتی بود که پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر به استقلال وارد کرده بودند و کار به کمیته انضباطی کشیده شد، اما در نهایت این کمیته رای خود را به نفع استقلال صادر کرد و آبی‌ها از تمامی اتهامات از جمله موضوع قرارداد سعید مهری تبرئه شدند و مشخص شد قرارداد این بازیکن هیچ ایرادی در بر نداشته است.

مدیرعامل استقلال پیش از این درباره قرارداد سعید مهری گفته بود با این بازیکن توافق شده که موقتا قرارداد 160 میلیونی ببندد و پس از کاهش و اصلاح قرارداد سایر اعضای تیم، قرارداد مهری هم در حد معمول افزایش داده خواهد شد. اما علیرغم تبرئه استقلال در ماجرای سعید مهری، هنوز واکنش‌ها به این داستان تمامی ندارد و قرارداد 160 میلیونی هنوز نقل محافل است. در هر حال به نظر نمی رسد مهری به این راحتی قراردادش افزایش پیدا کند.

این بار نوبت مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن پرسپولیس رسیده که درباره قرارداد سعید مهری صحبت کند و از لحن او مشخص است که مثل خیلی‌های دیگر، این قرارداد را غیرقابل باور می‌داند. پورعلی‌گنجی در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ایسنا انجام داده، در خصوص قرارداد مهری اینطور گفته است:«آن که دمش گرم. به خاطر عشقش بزرگواری کرده است. احتمالا اسنپ کار می‌کند. ان‌شاءالله خدا یک جای دیگر به زندگی‌اش برکت دهد.» 

7474