خرید پرسروصدای تابستانی بالاخره برای رئال مادرید به میدان می‌رود

خرید پرسروصدای تابستانی بالاخره برای رئال مادرید به میدان می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- آردا گولر، خرید پرسروصدای رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی، هنوز نتوانسته برای سفیدهای چامارتین به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار مقابل آراندینا اعلام کرد آردا گولر می‌تواند در این دیدار برای کهکشانی‌ها به میدان برود.

در چارچوب دیدارهای مرحله‌ی یک شانزدهم کوپا دل ری، رئال مادرید به مصاف تیم گمنام و ناشناخته‌ی آراندینا می‌رود. رئالی‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و انگیزه‌های زیادی دارند تا موفقیت فصل گذشته در این تورنمنت را بار دیگر تکرار کنند.

کارلو آنچلوتی، مرد ایتالیایی نیمکت رئال در کنفرانس خبری‌اش، اعلام کرد آردا گولر، خرید پرهیاهوی رئالی‌ها در تابستان، بالاخره می‌تواند برای‌شان به میدان برود. گولر که تابستان 2023 از فنرباغچه به رئال پیوسته بود، به علت مصدومیت‌های پی‌درپی نتوانسته بود تا به حال برای رئال بازی‌ای انجام دهد و امشب این فرصت را دارد تا برای اولین بار با پیراهن رئال به میدان برود.

هواداران رئال مادرید امیدهای زیادی داشتند که این هافبک تهاجمی خلاق، خاطرات مسوت اوزیل را برایشان تداعی کند، اما آسیب‌دیدگی‌های بدموقع و متوالی، باعث شد تا عده‌ای از هواداران از او ناامید شوند و ستاره‌ی ترک‌تبار تیمشان را خریدی ناموفق تلقی کنند؛ اما حالا گولر این شانس را دارد تا با درخشش در نخستین بازی خود، بار دیگر شرایط را به نفع خود برگرداند.

آنچلوتی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش اشاره کرد که قصد دارد از کپا آریزابالاگا برای این بازی استفاده کند و آندری لونین بر روی نیمکت می‌نشیند. کارلتو رقابت میان سنگربانان تیمش را مثبت و مفید می‌داند.

1428