ویلای لاکچری کریستیانو رونالدو در جزیره میلیاردرنشین دوبی!

ویلای لاکچری کریستیانو رونالدو در جزیره میلیاردرنشین دوبی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه النصر عربستان و بهترین گلزن سال 2023 در جزیره میلیاردر نشین دوبی، ویلای لاکچری خود را خریداری کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با خرید این ویلای لاکچری یک دارایی دیگر به اموال با ارزش و لوکس خود اضافه کرد. به گزارش بلومبرگ، رونالدو در جزیره جمیرا که به جزیره میلیاردرنشین های دوبی معروف است عمارت گران قیمت و لوکس خود را خریداری کرد. این لقب به دلیل ساکنین ثروتمند به این جزیره داده شده است. کریستیانو بعد از انتخاب به عنوان بهترین گلزن سال 2023 و دریافت جایزه مارادونا این ماه را در دوبی سپری خواهد کرد. از این عمارت لاکچری هنوز هیچ عکس و قیمتی به صورت رسمی و حتی غیر رسمی منتشر نشده اما رونالدو قطعا میلیون ها دلار بابت خرید این ویلای لوکس هزینه پرداخت کرده است. 

رونالدو در حال حاضر در تمام دنیا به عنوان یک برند شناخته می‌شود و از مرزهای فوتبال فراتر رفته است. این ابر ستاره پرتغالی با دریافت مبلغی معادل 215 میلیون دلار در سال به عنوان دستمزد بازی در باشگاه النصر به عنوان یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود. کریستیانو رونالدو با عملکرد خیره کننده‌ای که در سال 2023 از خود نشان داد و با پشت سر گذاشتن هری کین، مهاجم بایرن مونیخ و کیلیان امباپه فرانسوی توانست با 54 گل بهترین گلزن سال گذشته میلادی شود و قصد دارد در سال 2024 نیز از این عنوان دفاع کرده و حتی رکورد خود را بشکند.

رونالدو و تیم النصر در آینده ای نزدیک و در دیداری دوستانه به مصاف اینتر میامی می‌روند تا جهان فوتبال شاهد آخرین نبرد دو ابر ستاره تکرار نشدنی خود یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باشد.

1369