تکذیب بازگشت کیران تیرنی به تیم آرسنال

تکذیب بازگشت کیران تیرنی به تیم آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق آرسنال شایعه بازگشت خود به جمع توپچی ها را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، کیران تیرنی مدافع اسکاتلندی سابق باشگاه آرسنال که در حال حاضر در رئال سوسیداد بازی می کند این روزها با شایعه بازگشت به لندن و حضور در جمع شاگردان میکل آرتتا مرتبط شده است. تیرنی چهار سال پیش با ۲۵ میلیون پوند از سلتیک به آرسنال پیوست. این بازیکن ۲۶ ساله در تابستان گذشته به وستهام نیز لینک شده بود اما از آنجایی که رئال سوسیداد می توانست به او فرصت حضور در فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را بدهد، این بازیکن حضور در لیگ اسپانیا را به ادامه حضور در لیگ برتر انگلیس ترجیح داد. تیرنی در مجموع ۱۲۴ بازی برای آرسنال انجام داد اما در آخرین فصل حضور ۲۱ بازی از ۲۷ حضور او در لیگ برتر انگلیس از روی نیمکت ذخیره ها بود.

از آنجایی که قرارداد این بازیکن با تیم اسپانیایی قرضی و یکساله هست آرسنال می تواند برای بازگشت او اقدام کند. کیران تیرنی در مورد احتمال فراخوانده شدن دوباره از سوی آرسنال به دلیل کمبود مهره‌های دفاعی این تیم گفت : ″افراد مختلفی در این باره از من سوال کردند اما پاسخ قطعی من به این  درخواست منفی است. من مطمئنا در ژانویه در رئال سوسیداد می‌مانم و قرارداد قرضی‌ خودم را با این تیم لغو نخواهم کرد.″

رئال سوسیه داد و آرسنال در تابستان گذشته توافقی را برای انتقال قرضی بدون بند خرید برای کیران تیرنی انجام دادند و دستمزد او به طور کامل توسط تیم اسپانیایی پوشش داده می شود.

۱۰۰۹