طراحی کیت جدید بورنموث توسط ستاره هالیوودی

طراحی کیت جدید بورنموث توسط ستاره هالیوودی

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل بی جردن، ستاره هالیوودی و سهامدار باشگاه بورنموث در نظر دارد تا کیت جدیدی را برای این تیم طراحی کند.

به گزارش فوتبالی، سوپر استار هالیوودی و ستاره سری فیلم های کرید که یکی از سرمایه گذاران و سهامداران باشگاه بورنموث است، پس از بازدید از تمرینات این تیم در ساحل جنوبی این نوید را به مسئولان تیم داد که قصد دارد تا لباس جدیدی را برای این تیم طراحی کند. بعد از خریداری باشگاه بورنموث توسط بیل فولی در دسامبر 2022، مایکل بی جوردن هم به عنوان سهامدار وارد ماجرا شد. فولی عنوان کرد که کیت جدید که جردن نقش اصلی را در طراحی آن به عهده دارد به زودی برای فروش معرفی می‌شود. فولی در مصاحبه با CBS درباره مایکل جردن گفت: "مایکل شخص بسیار متواضعی است و علاقه زیادی هم به فوتبال دارد. او بواسطه شهرتی که دارد کمک بسیار زیادی به ما در امور بازاریابی باشگاه خصوصا در آمریکا کرد."

بورنموث ملقب به گیلاس ها با ورود فولی و جردن قصد دارند تا خود را دوباره احیا کنند. جدایی گری اونیل و پیوستن آندونی اریائولا برای هدایت گیلاس ها باعث شده که خط حمله این تیم تقویت شود. بورنموث امروز در ادامه رقابت های جام حذفی انگلیس مهمان رنجرهاست و امیدوار است تا بتواند از این مرحله به سلامت عبور کند و اتفاق فصل گذشته و حذف آنها توسط برنلی تکرار نشود.

1369