گزارش روز؛ پیشکسوتان پرسپولیس مخالفِ جدایی یحیی

گزارش روز؛ پیشکسوتان پرسپولیس مخالفِ جدایی یحیی

پایگاه خبری فوتبالی – در شرایطی که قطع همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس، قطعی به نظر می‌رسد، بیشتر پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارند این اتفاق به ضرر قرمزهای پایتخت است.

به گزارش فوتبالی، یکی از  سوژه های داغ فوتبال ایران استعفای یحیی گل‌محمدی از سمت سرمربیگری پرسپولیس است.استعفایی که احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قطعی خواهد شد. اتفاقی که اگر رخ دهد، باب میل پیشکوستان پرسپولیس نخواهد بود. در این رابطه خبرنگار فوتبالی سراغ چند نفر از پیشکسوتان پرسپولیس رفت تا نظر آنها را درباره این مساله جویا شود.

محمود خوردبین به عنوان مشاور مدیرعامل پرسپولیس، یکی از حامیان یحیی محسوب می‌شود:" از یحیی حمایت می کنم. او برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و در تیم موفق بوده است."

محمود کلهر به یحیی توصیه کرده که بماند و با مشکلات بجنگد:" یحیی توانایی ها و شایستگی های خودش را نشان داد و با جامهایی که برای پرسپولیس آورد هواداران را شاد کرد اما وقتی در یک بازی نتیجه نگرفت رفتارهای ناشایستی از سوی برخی هواداران شد که حق او نبود. به نظر من مشکلات مدیریتی باشگاه و برآورده نشدن خواسته‌های گل‌محمدی باعث استعفای او شد. من اگر بودم می‌ماندم و با تمام مشکلات می‌جنگیدم. به هر حال در حق یحیی ظلم شد."

فرزاد آشوبی سرمربی تیم جوانان پرسپولیس امیدوار است که گل‌محمدی از تصمیمش منصرف شود:" شدیدا موافق ماندن یحیی و ادامه مسیر با ایشان هستم. یحیی عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و من شخصیت او را دوست دارم. در پرسپولیس مشکلات زیادی وجود دارد که باشگاه باید آنها را حل کند چرا که فضای پیرامون تیم باید با آرامش باشد."

مرتضی کرمانی مقدم دیگر پیشکسوت پرسپولیس است که به هیچ وجه با استعفای گل‌محمدی موافق نیست:" به نظر من رفتن گل‌محمدی به صلاح پرسپولیس نیست. هر سرمربی جای یحیی بیاید برای آشنا شدن با تیم و شرایطش زمان لازم دارد و این به ضرر پرسپولیس خواهد بود."

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس هم استعفای یحیی در این مقطع را تصمیم درستی نمی‌داند:" دلیل استعفای گل‌محمدی را نمی‌دانم. حتما امکاناتی می‌خواسته که باشگاه فراهم نکرده و دلایلی داشته که حاضر به استعفا شده است. به نظر من در این مقطع کناره‌گیری از تیم درست نیست و این کار به ضرر پرسپولیس است. گل‌محمدی اگر می‌خواست برود باید در پایان فصل این کار را انجام می‌داد".

گزارش از مریم صمدی

6768