خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله کمی مانده تا شروع مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا و جام ملتهای آفریقا،  تکاپوی تیم های ملی برای کسب آمادگی مطلوب به منظور شرکت در این دو رویداد بیشتر می شود. 

به گزارش فوتبالی، در کنار رویدادهای ملی پیش رو، رقابتهای باشگاهی و حاشیه های آن به ویژه در فوتبال عربستان همچنان داغ است. 

"کریستیانو رونالدو" ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان بعد از برد مهم ۵ بر۲ طلایی پوشان برابر الاتحاد،  در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:«پیروزی مهم، ما متوقف نمی شویم» 

 به نوشته روزنامه ایتالیایی «کوریره دللو اسپورت» باشگاه الشباب عربستان به دنبال جذب "ماتئو بولیتانو" بازیکن تیم ناپولی است. 

این روزنامه درهمین حال از تمایل بولیتانو برای ادامه حضور در ناپولی خبرداده است. 

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال امارات، بازی دوم دوستانه «سفیدها» به ترتیب برابر عمان امروز ۱۶ دی برگزار خواهد شد بدون بلیت فروشی خواهد بود و تماشای آن برای فوتبال دوستان رایگان است. 

به نوشته روزنامه عربستانی«عکاظ »، اردوی تیم ملی فوتبال عربستان از روز یکشنبه هفته پیش در کشور قطر شروع شده است.

این تیم طی ۳ بازی دوستانه به ترتیب روزهای ۱۴، ۱۹ و ۲۰ دی با تیم های ملی لبنان، فلسطین و هنگ کنگ مسابقه می دهد که بازی روز چهاردهم این تیم مقابل لبنان یک بر صفر به سود عربستان به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کویت در اردوی تدارکاتی خود در شهر قاهره مصر، دو دیدار تدارکاتی با تیم های ملی لیبی  و اوگاندا انجام خواهد داد. همچنین تیم امید کویت هم در اواسط ماه ژانویه اردوی تدارکاتی خود را در کشور تایلند برپا خواهد کرد. 

۱۹۷۹