سرمربی برزیل پس از ۶ بازی برکنار شد

سرمربی برزیل پس از ۶ بازی برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی‌ تیم ملی فوتبال برزیل پس از شش بازی برکنار شد.

به گزارش فوتبالی ، فدراسیون فوتبال برزیل فرناندو دینیز سرمربی این تیم را پس از یک دوره ضعیف که می‌تواند سلسائو را در خطر از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دهد، برکنار کند. به گزارش گلوبو، پس از اینکه سرمربی فلومیننزه سه باخت متوالی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی با تیم ملی برزیل کسب  کرد، فدراسیون فوتبال برزیل دینیز را برکنار کرد. دوریوال جونیور، مربی سائوپائولو، گزینه مورد علاقه فعلی برای حضور در این پست اعلام شده است.

برزیل از زمانی که تیته در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ نیمکت تیم ملی برزیل را ترک کرد، برای یافتن یک سرمربی جدید تلاش کرده است. رامون منزس شش ماه به عنوان سرمربی، قبل از اینکه دینیز به تیم بیاید، دوام آورد و سپس دینیز به عنوان یک جانشین تا زمانی که سلسائو یک مربی بزرگ را به خدمت بگیرد به کار گرفته شد. در مورد کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شایعه شده بود که این مربی بزرگ کارلو آنچلوتی است، اما سرمربی رئال مادرید با تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ در پایتخت اسپانیا ماندگار شد.

دینیز علیرغم یک عملکرد ضعیف در راس هدایت تیم ملی برزیل، از جمله اولین شکست خانگی سلسائو در مقدماتی جام جهانی، بارها از تیمش دفاع کرده و حتی در شب شکست ۱-۰ مقابل آرژانتین گفته بود: "آنها هیچ شانسی برای برد نداشتند. برعکس ما خیلی نزدیک به پیروزی بودیم. برنده شدن آنها و نتیجه واقعا ناعادلانه است." حالا سلسائو بار دیگر خود را در پروسه جستجوی یک سرمربی می بیند. در حالی که به نظر می رسد دورویال مورد علاقه فدراسیون فوتبال برزیل است، ژوزه مورینیو هم چندی پیش اشاره کرد که آماده است تا این پست را به عهده بگیرد.

۱۰۰۹