وه آ کوچک خاطرات پدر را زنده کرد

وه آ کوچک خاطرات پدر را زنده کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تیموتی وه آ با گلزنی برابر سالرنیتانا به آمار جالبی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، تیموتی وه آ فرزند ژرژ وه آ ستاره پیشین باشگاه میلان و یکی از بازیکنانی که به عنوان یک فرد غیر اروپایی توپ طلا را کسب کرده با درخشش در ترکیب پرافتخارترین تیم رقابت های سری آ و کوپا ایتالیا خاطرات پدر خود در نزد علاقه مندان به فوتبال ایتالیا را زنده کرد. وینگر سابق باشگاه لیل که در ابتدای این فصل به یوونتوس پیوست در دیدار برابر سالرنیتانا یک گل بی نظیر به ثمر رساند که می تواند جزو بهترین گل های فصل فوتبال ایتالیا لقب بگیرد. این گل باعث شد تا دو اتفاق جالب در مورد این بازیکن به ثبت برسد. با این گل ژرژ وِآ و تیموتی وه آ به اولین پدر و پسر تاریخ فوتبال ایتالیا تبدیل شدند که برابر یک تیم یکسان و مشخص یعنی سالرنیتانا گلزنی میکنند.

تیموتی اول فصل و پس از پیوستن به باشگاه یوونتوس گفته بود که دوست دارد اولین گل خود را برای باشگاه جدیدی در استادیوم آلیانز تورین و با پاس گل مانوئل لوکاتلی به ثمر برسد که این اتفاق در بازی برابر سالرنیتانا در کوپا ایتالیا دقیقا به همین شکل رخ داد و باعث شد مصاحبه وه آ دوباره در رسانه های ایتالیایی دست به دست شود.

وه آ بر خلاف پدر خود که بازیکن تیم ملی لیبریا بود ترجیح داد تا برای تیم ملی فوتبال آمریکا بازی کند و در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از بازیکنان ترکیب این تیم بود و می تواند یکی از ستاره های یکی از میزبانان جام جهانی ۲۰۲۶ هم باشد.

۱۰۰۹