شجاع دور از کنعانی‌زادگان؛ زوجِ هماهنگ تشکیل نشد

شجاع دور از کنعانی‌زادگان؛ زوجِ هماهنگ تشکیل نشد

پایگاه خبری فوتبالی – امیر قلعه‌نویی در بازی امروز تیم ملی مقابل بورکینافاسو ترکیب‌های متفاوتی را در خط دفاع تیم ملی امتحان کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی از ناحیه رباط صلیبی، برنامه‌های امیر قلعه‌نویی برای خط دفاعی تیم ملی به ناچار تغییر کرد. مرتضی نفر اصلی خط دفاع بود و تنها دغدغه کادر فنی یافتن بهترین فرد برای بازی در کنار او بود.

اما بعد از مصدومیت او قلعه‌نویی نه یک بازیکن بلکه باید یک زوج مناسب را پیدا می‌کرد. بعد از چند بازی تدارکاتی به نظر می‌رسید کادر فنی تیم ملی به نتیجه رسیده  و انتخاب خودش را کرده است: «شجاع خلیل‌زاده – محمد حسین کنعانی‌زاگان.»

این دو نفر در پرسپولیس  و الاهلی قطر در کنار هم بازی کرده‌اند و هماهنگی نسبتا بالایی هم دارند. برای همین کادر فنی تیم ملی هم به این نتیجه رسیده بود که زوج شجاع – کنعان بهترین گزینه برای بازی در جام ملت‌های آسیاست.

امروز اما در بازی تدارکاتی ایران و بورکینافاسو این زوج تشکیل نشد. در نیمه اول کنعانی زادگان در کنار سید مجید حسینی بازی کرد. در نیمه دوم هر دو نفر از زمین بیرون رفتند و به جای آنها سامان فلاح و شجاع خلیل‌زاده به زمین آمدند.

به این ترتیب زوج قدیمی و امتحان پس‌داده شجاع – کنعانی در مسابقه امروز فرصت بازی در کنار هم را پیدا نکردند و قلعه‌نویی ترجیح داد زوج‌های دیگری را هم امتحان کند تا بتواند به تصمیم نهایی و قطعی خودش برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا برسد.

1359