حاشیه بازی ایران و بورکینافاسو| شادی معنادار ابراهیمی و اولین تجربه ملی ۲ بازیکن

حاشیه بازی ایران و بورکینافاسو| شادی معنادار ابراهیمی و اولین تجربه ملی ۲ بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی فوتبال پس از گلزنی شادی معنا داری انجام داد.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی در نیمه دوم بازی با بورکینافاسو، تمام بازیکنان نیمه اول را بیرون کشید و تیم ملی را با ترکیبی دگرگون شده به زمین فرستاد.

* نفرات حاضر در ترکیب نیمه اول تیم ملی در لحظات ابتدایی نیمه اول به کنار خط آمدند و پیراهن خود را به هواداران تقدیم کردند. در این میان یکی از ماموران نیروی انتظامی از طارمی خواست به دلیل نبود زیرساخت، این کار را زودتر تمام کرده و به سمت نیمکت بروند که مهاجم تیم ملی نیز به او گفت: یک بار اینجا آمده ایم و باید از هواداران تشکر کنیم.

* سامان قدوس نیز پیراهن خود را به یک دختر خردسال تقدیم کرد.

* مهدی ترابی، تنها بازیکن حاضر در فهرست بود که در ابتدای نیمه دوم وارد زمین نشد.

* آریا یوسفی و سامان فلاح، اولین بازی خود را برای تیم ملی انجام دادند.

* در دقیقه ۶۳ یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد که حاج صفی، نیازمند و خلیل‌زاده از ماموران انتظامی خواستند با آرامش او را بیرون ببرند.

* امید ابراهیمی در دقیقه ۷۱ گل دوم ایران را ثمر رساند تا ورزشگاه منفجر شود‌. او پس از این شادی با پنهان کردن توپ زیر پیراهن خود خبر از پدر شدنش داد.

* قلعه‌نویی در نیمه دوم نیز مانند نیمه اول، از روی صندلی‌ خود بلند نشد و وظیفه هدایت بازیکنان از لب خط را به مانیکونه سپرد.

* بازیکنان پس از اتمام این مسابقه به سمت هواداران رفته و از حمایتشان تشکر کردند.

*این دیدار با برتری دو بر یک ایران به پایان رسید.

تیم ملی ایران ۱۸ دی برای حضور در جام ملت‌ها به دوحه می رود و ۱۹ دی آخرین بازی‌ دوستانه خود پیش از رقابت‌ها را مقابل اندونزی برگزار می‌‌کند.

2636