شادی گل معنادار ابراهیمی؛ دارم پدر می‌شوم!

شادی گل معنادار ابراهیمی؛ دارم پدر می‌شوم!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی ایران امروز در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه المپیک کیش مقابل تیم ملی بورکینافاسو قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، بازی تیم‌های ملی ایران و بورکینافاسو با تساوی یک بر یک پیش می‌رفت که در دقیقه 70 امید ابراهیمی گل زد و ایران را پیش انداخت.

در این دقیقه و بعد از یکی دو ارسال توپ روی دروازه بورکینافاسو، امید ابراهیمی که جاگیری خوبی در محوطه جریمه حریف داشت صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق دروازه حریف را برای دومین بار باز کرد.

ابراهیمی از ابتدای نیمه دوم به جای سعید عزت‌اللهی وارد زمین شده بود. حضور او در تیم ملی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا در حالی صورت گرفت که رسانه‌ها و فوتبالدوستان ایرانی معتقد بودند دعوت از ابراهیمی به خاطر سن و سال بالایش تصمیم درستی نیست و امیر قلعه‌نویی باید از بازیکنان جوان‌تری استفاده می‌کرد.

اما ابراهیمی با گلی که در نیمه دوم زد پاسخ محکمی به انتقادات داد و ثابت کرد دود از کنده بلند می‌شود. نکته جالب اما شادی گلی بود که ابراهیمی انجام داد. او توپ را برداشت و داخل پیراهن خودش گذاشت.

در دنیای فوتبال این شادی گل مرسومی است و کسی که این کار را بعد از گل زدن انجام می‌دهد اعلام می‌کند که به زودی پدر خواهد شد. به این ترتیب ابراهیمی با این گل هم پاسخ منتقدانش را داد و هم خبر داد که فرزندش به زودی به دنیا خواهد آمد.

1359