جردن باروز از حضور در تورنمنت کرواسی منصرف شد

جردن باروز از حضور در تورنمنت کرواسی منصرف شد

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان سرشناس کشتی آمریکا با وجود اینکه نامش در لیست اولیه کشتی‌گیران ثبت‌نام شده در تورنمنت زاگرب دیده می‌شد از شرکت در این رقابت‌ها صرف نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، تورنمنت اوپن زاگرب طی روزهای 20 تا 24 دی ماه در کرواسی برگزار می‌شود که تیم آزاد کشورمان با 11 کشتی‌گیر و تیم فرنگی نیز با پنج نفر در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

در حالی که نام جردن باروز در بین نفرات ثبت‌نامی وزن 74 کیلوگرم این رقابت‌ها دیده می‌شد، اتحادیه جهانی از انصراف او از شرکت در این رقابت‌ها خبر داد.

باروز برای آنکه دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن المپیکی 74 کیلوگرم را برای پاریس به دست آورد، باید بار دیگر با کایل دِیک رقابت می‌کرد، او در این سال‌ها مغلوب دِیک بوده که بالاجبار به وزن غیرالمپیکی 79 کیلوگرم رفته است.

باروز حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را نیز در پی شکستش در مسابقات فاینال ایکس به چنس مارستلر از دست داد و بعد از آن کار خود را با حضور در تورنمنت کونایف قزاقستان با قهرمانی در وزن 74 کیلوگرم استارت زد.

باید دید انصراف باروز از این تورنمنت به معنای کناره‌گیری‌اش از رقابت برای المپیک خواهد بود و یا اینکه در مسابقات بعدی شرکت دارد. علاوه بر باروز، آمریکایی‌ها در 74 کیلوگرم نام جیسون نولف و کیونسی ماندی را نیز برای شرکت در تورنمنت زاگرب ثبت‌نام کرده بودند.

یونس امامی دارنده دو نشان برنز اوزان 70 و74 کیلوگرم جهان به همراه حسین ابوذری قهرمان 74 کیلوگرم کشور قرار است در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

7474