قابل توجه پرسپولیس و البته سایر باشگاه‌های لیگ برتری؛ الکس نوری به دنبال مربیگری در ایران!

قابل توجه پرسپولیس و البته سایر باشگاه‌های لیگ برتری؛ الکس نوری به دنبال مربیگری در ایران!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی دو رگه ایرانی - آلمانی تبدیل به گزینه اصلی تمام باشگاههای لیگ برتری در صورت تصمیم به تغییر سرمربی‌شان شده است.

به گزارش فوتبالی، مدت‌هاست که نام الکساندر نوری نقل محافل فوتبالی است. مربی‌ای که طی سالهای گذشته به تیمهای مختلفی در ایران لینک شده است. از استقلال و پرسپولیس و تراکتور گرفته تا تیم امید و حتی تیم ملی منتها این مربی که سابقه سرمربیگری در بوندس‌لیگا را دارد، تا امروز فرصت کار در ایران را پیدا نکرده است.

نوری که دیشب در یک گفت و گوی تلویزیونی شرکت کرده بود، از علاقه خودش به سرمربیگری در ایران خبر داده و گفته از یک پروژه مناسب استقبال می‌کند.

او همچنین عنوان کرده که منظور او از پیشنهاد مناسب فقط از نظر مسائل مالی نیست و موارد دیگری همچون تعهد طرفین هم برای او حائز اهمیت است و اگر پیشنهاد خوبی از باشگاه‌های ایرانی به دست او برسد، او با کمال میل آن را می‌پذیرد و آماده است به سرزمین پدری خود خود خدمت کند.

این صحبت‌های الکس نوری در حالی مطرح شده که او می‌تواند گزینه سرمربیگری در هر تیم لیگ برتری باشد.

فعلا هم که اولین گزینه او می‌تواند پرسپولیسی باشد که برای نیم‌فصل دوم امکان همکاری با یحیی گل‌محمدی را ندارد و با توجه به اینکه طی روزهای گذشته نامهای مختلفی به نیمکت این تیم لینک شده‌اند، اصلا بعید نیست که نام نوری هم به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم مطرح شود. البته گفته می شود قیمت او بالاست و به همین دلیل زور باشگاههای ایرانی به این راحتی ها به او نمی رسد.

7474