دستمزد بازیکن بازیکن سابق میلان در تیم کروات: فقط یک یورو!

دستمزد بازیکن بازیکن سابق میلان در تیم کروات: فقط یک یورو!

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولا کالینیچ مهاجم سابق میلان برای دریافت کمترین دستمزد ممکن در باشگاه دوران کودکی خود به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کروات در آکادمی هایدوک اشپیلت رشد کرد و در 17 سالگی اولین بازی خود را در این تیم داشت. او در 79 بازی 44 گل به ثمر رساند و بعد از آن با شش میلیون پوند راهی بلکبرن روورز شد. کالینیچ دو فصل درخشان را در فیورنتینا داشت و بعد از ان در تیم هایی نظیر میلان، اتلتیکو و رم بازی کرد.  کالینیچ که در ژولای 2023 با اتمام قراردادش با هایدوک اشپیلت بدون تیم شده بود، تصمیم گرفت که به تیم سابقش برگردد.  کالینیچ در سن 35 سالگی قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل با دستمزد فقط یک یورو را با تیم کروات امضا کرد!

مدیر ورزشی هایدوک اشپیلت در مورد جذب کالینیچ گفت:" این آسان ترین قرارداد در سه سال حضورم در این جا بود. برای دستمزد یک یورویی به توافق رسیدیم. نیکولا می خواست به هایدوک برای قهرمانی کمک کند و به همین خاطر برگشت."

هایدوک در حال حاضر پس از 19 بازی صدرنشین جدول لیگ کرواسی است و شش امتیاز تا رقبا فاصله دارد. رایکا جدی ترین رقیب آنهاست. آخرین قهرمانی هایدوک به فصل 05-2004 برمی گردد یعنی یک سال پیش از اولین بازی کالینیچ در تیم بزرگسالان. 

کالینیچ پیراهن شماره 9 را به تن خواهد کرد چرا که الکساندر ترایکوفسکی مهاجم مقدونیه ای تصمیم گرفت که این شماره را به او بدهد تا خودش شماره 27 را به تن کند. 

4125