بادامکی: از استعفای گل‌محمدی شوک زده هستم

بادامکی: از استعفای گل‌محمدی شوک زده هستم

پایگاه خبری فوتبالی - معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خودم به شخصه هنوز نمی‌توانم قبول کنم گل‌محمدی به چه دلیل استعفا داده است.

به گزارش فوتبالی، غلامحسین بادامکی در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس در خصوص وضعیت یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: می‌دانم هواداران نگران هستند. گل‌محمدی از لحاظ روحی و جسمی خسته است. در صحبت با مدیریت باشگاه احتیاج به استراحت دارند. یک مقدار از فضایی که در فوتبال داریم خسته شدند. درویش به او گفتن دو روز استراحت کنید و بیشتر فکر کنید. تا شنبه ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه خبری مبنی بر جدایی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس آمده، گفت: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود. من درباره آخرین صحبتی که با او داشتیم توضیح دادم.

وی درباره اینکه دلیل جدایی گل‌محمدی تنها خستگی است یا شرایطی را می‌خواسته که فراهم نشده، تصریح کرد: بالاخره دلیل‌شان را خستگی عنوان کرده‌اند. ولی من از موقعی که آمدم، تمام تلاش‌مان بر این بوده که تمامی امکانات را فراهم کنیم تا کمترین دغدغه را داشته باشند. همه می‌دانند پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته، خیلی بیشتر مشکل مالی دارد. ما باید توقعات کادرفنی و بازیکنان را به نحو احسن برآورده کنیم. من فکر می‌کنم تا جایی که می‌توانستیم انجام دادیم، قطعاً انتقاداتی و کاستی‌های هست که نمی‌شود از آن‌ها گذشت. ولی تمام تلاش‌مان بر این است که بهترین اتفاقات بیفتد.  

بادامکی افزود: گل‌محمدی به ما لیست داده و درخواست اردوی خارجی کرده بود، واقعاً برای اردو و بازیکن پیگیری بودیم. ولی این استعفا همه ما را به نوعی شوک زده کرده است. خودم به شخصه هنوز نمی‌توانم قبول کنم به چه دلیل استعفا داده است.

وی در مورد اینکه نگران این نیستید تا پرسپولیس در نقل و انتقالات متضرر شود، گفت: ما نگران این موضوع هستیم، چون در نقل و انتقالات بازیکنی نیست. برای همین کار سخت است. بازیکن شاخصی نمی‌تواند جابه‌جا شود. قطعاً تیم‌هایی که بازیکن خوب دارند اجازه خروج نمی‌دهند و بعید می‌دانم بازیکن شاخص بدون تیم باشد. برای همین سخت است. با این حال تا شنبه باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی خوب باید همه جوانب را در نظر بگیریم تا در کمترین زمان بهترین تصمیم را بگیریم. بدون گل‌محمدی با با گل‌محمدی با به گونه‌ای عمل کنیم که کمترین آسیب را ببینیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.  

بادامکی در مورد اینکه برای جانشین گل‌محمدی فکری شده است، گفت: ان‌شاءالله باید تا شنبه صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. دیشب درویش با گل‌محمدی صحبت کرده است.  

9989