شمارش معکوس برای رسمی شدن جدایی مهاجم منچستریونایتد

شمارش معکوس برای رسمی شدن جدایی مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه بیلد گزارش داده است که انتقال جیدون سانچو مهاجم منچستریونایتد به بروسیا دورتموند قطعی است و این بازیکن به تیم آلمانی باز خواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی گزارش داده است که انتقال سانچو به دورتموند در ساعات آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در حقیقت در حال حاضر دورتموند در تلاش است تا کاغذبازی های اداری را هر چه زودتر به اتمام برساند تا انتقال سانچو به صورت قرضی را به صورت رسمی اعلام کند. بدین ترتیب جیدون تا پایان فصل به تیم سابقش بازخواهد گشت. 

سانچو دو سال و نیم پیش با 85 میلیون یورو از دورتموند راهی یونایتد شد اما نتوانست در ترکیب شیاطین سرخ موفق شود. در این فصل سانچو به علت اختلافاتش با تن هاگ کلا سکونشین شد و چاره ای جز جدایی برایش باقی نمانده بود. مهاجم انگلیسی حالا امیدوار است که در فاصله شش ماه تا یورو بتواند احیا شود و گرت ساوتگیت را مجاب کند که او را در لیست تیم ملی انگلیس قرار بدهد. جیدون امیدوار است که خاطرات طلایی خود در وستفالن را تکرار کند و در ادامه فصل به تیم آلمانی برای دستیابی به اهدافش کمک کند. دورتموند در حال حاضر در رتبه پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد و در ادامه فصل تلاش خواهد کرد تا به منطقه لیگ قهرمانان اروپا برسد.

4125