رئال مادرید قهرمان نیم فصل لالیگا با گلزنی مدافع آلمانی

رئال مادرید قهرمان نیم فصل لالیگا با گلزنی مدافع آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و مایورکا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با این پیروزی اکنون نیم فصل اول لالیگا را به عنوان تیم صدرنشین به پایان رسانده است و به نظر می رسد که با ادامه این روند، شاگردان کارلو آنچلوتی بتوانند در پایان این فصل از رقابت ها قهرمان لالیگا شوند.

به نظر می رسید که رئال مادرید در بازی مقابل مایورکا به مشکل خورده است و بازی در حال به پایان رسیدن با نتیجه تساوی بدون گل بود اما در نهایت آنتونیو رودیگر در دقیقه 78 بازی از روی ضربه کرنری که لوکا مودریچ آن را ارسال کرد، با ضربه سر توانست دروازه مایورکا را باز کند و به این ترتیب هر سه امتیاز را برای رئال مادرید به دست بیاورد.

در این بازی عملکرد مهاجم های رئال مادرید مثل وینیسیوس جونیور چندان جالب نبود و همین قضیه موجب شد تا انتقاداتی علیه ستاره برزیلی مطرح شود. هر چند که او مدت زیادی نیست که از مصدومیت برگشته است.

تماشای گل آنتونیو رودیگر به مایورکا

1470