انتقاد مشاور مالی سابق لاپورتا از سیاست های مدیریتی بارسلونا

انتقاد مشاور مالی سابق لاپورتا از سیاست های مدیریتی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مشاور اقتصادی سابق باشگاه بارسلونا از سیاست های مدیریتی خوان لاپورتا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی ،مارک چیریا رویگ ، مشاور مالی سابق خوان لاپورتا و بانکدار سرمایه‌ گذار در کشور اسپانیا ادعا کرده که وضعیت مالی بارسلونا در دوران تصدی مدیریت خوان لاپورتا ضعیف تر از دوران مدیریت جوزپه بارتومئو شده است. رویگ در این باره اشاره کرد که گردش مالی بارسلونا استودیو در سال حدود ۳ میلیون یورو است که این بخش خود از ۶ زیرمجموعه تشکیل شده و لاپورتا آن را ۴۰۰ میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده است.

رویگ در این باره گفت: "چرا یک خریدار باید با این شرایط برای خرید استودیو هزینه کند؟ به همین دلیل خریدار آلمانی بارسا استودیو ناپدید شد زیرا آنچه که با لاپورتا توافق کرده بود وجود خارجی نداشت و تماما یک توهم بود."

رویگ در این باره اضافه کرد که بارسلونا‌ از طریق فروش بازیکنان خود چون رونالد آرائوخو ، پدری و فروش مجوز تجارت و توسعه باشگاه بارسلونا تا حدودی می تواند وضعیت مالی خود را بهبود ببخشد و به آینده امیدوار باشد. در مورد کادر فنی تیم هم گفته می شود ژاوی در خطر اخراج نیست  و این مربی به هدایت بارسلونا ادامه خواهد داد . خوان لاپورتا علیرغم نگرانی باشگاه در مورد نتایج اخیر تیم به او اعتماد کامل دارد.

۱۰۰۹